duminică, 7 iunie 2009











Am fost,mai lume, in excursie in Tulcea.A fost minunat!




Colegii au fost mai mult decat cool.De la mine din clasa au fost 5 fete inclusiv eu.Am stat toate pe randul din spate.Si ce a fost cel mai tare lucru e faptul ca am fost cele mai mari.




Am fost la acvariu.Cica e cel mai mare si cel mai frumos din Europa.A fost OK.O faza tare:am luat liftul impreuna cu diriginta si cateva colege.Era nevoie sa tinem apasat incontinuu pe un buton ca sa se miste si il opreai unde vroiai.Cand am coborat o doamna nu prea draguta ne-a zis ca nu avem voie sa folosim liftul,ca e pentru handicapati.




Apoi am mers la Manastirea Cocos.Am urcat foarte mult ca sa ajungem sa vedem o nenorocita de cruce(ii rog pe cei care sunt foarte credinciosi, dar era sa imi rup gatul de vreo doua ori plus ca ,cand am coborat ,eram toata transpirata) .Cand am coborat o fata ne-a spus pe unde e si nu cred ca era prea departe dar nici nu am vrut sa aud.




In rest, nu sunt prea bine.Am reusit sa ii supar pe doi colegi de la a8a.Adica ei m-au suparat primii si m-am enervat si i-am zis lu diriga mea.Lor nu le-a picat prea bine ....ei astta este....

Un comentariu:

  1. Si eu sunt de aceea-si parere, nu are rost sa faci un drum pana sus cu riscul de a te accidenta doar sa vezi o cruce. Oricum sper ca te-ai distrat cat de cat. ;) ciao.

    RăspundețiȘtergere