vineri, 19 martie 2010

Yoy...
Recitind ceea ce am scris io pe la inceputuri,realizez ca...eram naiva,inocenta,proasta.
Nu prea imi dau seama care ar fi motivul pentru care m-am schimbat,dar nu conteaza.
S-au intamplat o multime de lucruri:unele aproape ca m-au ucis si nu glumesc ,dar nu asta e cel mai important ci faptul ca viata imi zambeste.
Am avut ocazia sa cunosc o multime de persoane noi,persoane pe care acum le incadrez in categoria "cei mai buni prieteni".Si desi mi se pare ciudat chiar si mie ,am motive sa traiesc.
Asa ca m-am hotarat ca fiecare postare ,de acum incolo ,sa i-o dedic unui prieten.
Asadar,am sa incep cu una dintre cele mai importante persoane din viata mea si anume ,un foarte bun preieten,Kabu.
Toata chestia e simpla.Motivul pentru care a am ajuns sa il consider un prieten atat de bun e si mai simplu:a stiut sa ma faca sa am incredere in el,mi-a fost alaturi cand altii nu au facut-o si nu prea mai stiu...pur si simplu,ne asemanam.Cu timpul am ajuns sa ma atasez de el si nu prea imi pot explica de ce ,dar sincer nici nu ma stadui sa gasesc un raspuns;imi place nivelul al care am ajuns cu el,din toate punctele de vedere.M-a invata o multime de lucruri(doar noi doi stim cat de multe) si ma ajutat sa vad adevarata fata a lumii. Datorita lui,m-am maturizat,din mai multe puncte de vedere si ii sunt profund indatorata.Nu prea stiu cum as fi fost eu acum daca nu ar fi fost el,pentru ca "interactiunea" cu modul lui de a fi ,de a gandi si de a privi lucrurile m-a ajutat.
Si,una din cele mai importante chestii e faptul ca datorita lui,am trecut pe metal.Asa ca...thanks ,boy!:-*
Desi ,pe parcusul lungii noastre relatii de prietenie (10 luni)am imtampinat o multime de piedici,prejudecati si lista poate continua,mie una nu mi-a pasat.De ce?Pai,sincer,nici io nu prea stiu.
Si de ar fi sa il carecterizez ,as incepe in felul urmator:
Kabu(urs in japoneza) e o persoana speciala din punctul meu de vedere.Usor ironic(sau poate ca mai mult),de incredere(sau poate ca nu),sufletist(asta da cu siguranta).E un bun actor(si ...Kabu,nu am sa te uit nicioadata pentru farsa pe care mi-ai facut-o atunci),cu o voce"de bidon spart" pe care o ador:x si ma rog...nu mai am idei.Cuvintele,insa,sunt de prisos.
Si daca tot am inceput,macar sa o duc pana la capat ,asa ca am si un mesaj pt tine,Ursule:Fra glume de acum,fara prostii si vreau sa stii ca ,desi poate ca tu nu vrei sa crezi,nu te voi uita niciodata.Nu dupa cate ai facut pentru mine.

2 comentarii:

  1. Simpatic blogul frumoase fotografiile.

    RăspundețiȘtergere
  2. kabu in za casa mare. Nu plec nicaieri, exist apar dispar sunt rece sau glumet sunt totul si nimic pentru ca sunt o umbra. Anii vor trece, si deja te indepartezi de mine, voi fi un zambet apoi o amintire de care te vei agata deoarece ai promis sa nu ma uiti apoi luata de tumultul vietii ma vei uita. Viata e frumoasa micuta mea neko, cararile noastre nu s-au intersectat iar acum se departeaza, iar noi...nu am facut nimic sa impiedicam asta. Ne mai auzim pisica, poate ne intalnim la o plimbare pe acoperisuri, anime style :)).

    RăspundețiȘtergere