marți, 2 iunie 2009







Mai,astazi discutam cu colegii...despre ce ?Despre cel mai la moda subiect din acest an:emo.



Ne-am impartit fara voia nostra (sau poate ca totusi ....)in doau tabere:cei care ii inteleg si care nu au nimic cu ei si cei carora li se par nijte retardati fara ca macar sa-i cunoasca.Eu sunt Pro.De ce?



Pentru ca si eu as putea fi unul din ei ,desi nu ma consider si nu sunt,pentru ca eu cred cu tarie ca sunt la fel ca toti ceilalti.Nu sunt niste monstrii.Si ce daca lui Giorgica ii plac vans-ii si vrea sa isi faca pierce?



Am ajuns la cel mai "hot" moment:care sunt cu adevarat emo si care sunt doar fakerii(sper ca am scris bine).Poi,sa o luam pe rand.Mitica nu e emo doar pentru ca lui ii plac papucii.Emo e cel care e mai melancolic ca ceilalti,dar nu depresiv.Si mai ales,un emo veritabil nu se taie cu lama.Aceia nu sunt decat retardati mintal care au URGENT nevoie de un consult psihiatric.Adevaratii "emo" sunt cei care chiar au motive sa fi ceva mai inchisi in sine ,cei care au avut incredere in oameni care i-au dezamagit,au fost tradati de "personaje" considerate,in prealabil,prieteni sau care au parinti dezinteresati.Nu au foarte multi prieteni ,insa cei pe care ii au sunt de incredere si ii inteleg.Si ,daca stam bine sa ne gandim,e si normal pentru ca fiecare dintre noi avem doar prieteni care ne inteleg si ne sunt alaturi.

A venit randul muzicii.Cea mai mare problema:Este sau nu Tokio Hotel o trupa emo?Dupa lungi discutii am ajuns la concluzia ca NU.Ei canta pop-rock( (deci nici macar rock curat) si ,fie vorba intre noi, aduc mai degraba a visual-kei si j-rock (prescurtatea de la japanesse rock music).Despre ce trupe putem zice ca,canta emocore?Poi, ar fi Jesus on Extasy si...Las-o balta ca e singura trupa emo de care am auzit.

Anyway,pana la urma urmei ,mi-am dus la bun sfarsit sarcina,adica am reusit sa imi conving prietenii si colegii ca emo kidks sunt normali si nu sunt "monstruleti deghizati in elevi".Misiune indeplinita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu