miercuri, 20 mai 2009

Ceva nu este in regula.Parca toate regulile Universului au cazut.Viata mea a luat o intorsatura nesteptata si ciudata.Persoane care inainte ma scoteau din sarite cu replicile lor de doi bani acum au incetat brusc.Cred ca ma bucur...dar totusi este cam ciudat...
In sfarsit , mi-a revenit Animax-ul.In sera asta pot sa ma uit la Naruto.Aseara m-am uitat la Blood+ si la Ghost stories.
Am un anunt.Daca ai ai vrea sa citesti cateva versuri care sa te fac sa versi macar cateva lacrimi nu ezita sa ma contactezi.Ca bonus ,ca sa te conving,te las sa citesti cateva versuri dint-o poezie facuta de mine in clasa a5a ,poezie care a aparut si intr-un ziar local(deci nu incerca sa iei asupra ta drepturile de autor pentru ca ,daca vreau, pot sa te dau in judecata in cazul in care apar undeva versurile mele fara sa apara si numele meu scris alaturi.Fara gluma!Am vazut cazuri!):

"Intr-o lume in care dreptatea e doar un vis,
Intr-o lume in care iubirea e doar o amintire,
Si ura este un mod de viata,
Incerc sa supravietuiesc."
Deci , ce parere ai?Iti place?Daca da, nu ezita sa ma cauti pentru mai multe versuri.:D

Un comentariu: